Shop Mobile More Submit  Join Login
New Boyfriend Pg7 by Kobi94 New Boyfriend Pg7 by Kobi94
It seems things have taken a turn and the victim is now in control.XD What will Gabbi do with this new power.
Add a Comment:
 
:iconkirow565:
Kirow565 Featured By Owner Nov 4, 2014
You suck gabbi
Reply
:iconorangeglasses2:
orangeglasses2 Featured By Owner Apr 7, 2014
I think having both power objects could tear your mind in two.
Reply
:iconnyxity:
Nyxity Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist General Artist
Yay Gabbi! I doubt she'll really turn everyone back to normal. :P
Reply
:icondeathtim:
deathtim Featured By Owner Jan 29, 2014
is this the end ?
Reply
:iconkobi94:
Kobi94 Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist General Artist
no theres more!!!!! Soo stay tuned.XD
Reply
:icondeathtim:
deathtim Featured By Owner Jan 30, 2014
too bad XD
Reply
:icongiga1214:
giga1214 Featured By Owner Jan 28, 2014
Back to normal. Riiiiiiiiiight. 
Reply
:iconheavyarms55:
heavyarms55 Featured By Owner Jan 28, 2014
ooooo
Reply
:icontimmcjimfrompl:
TimMcJimFromPl Featured By Owner Jan 28, 2014
Sweet.
Reply
:iconnettimato:
nettimato Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
now this was an unexcepted turn =P
Reply
:iconcosmicstarowner:
CosmicStarOwner Featured By Owner Jan 28, 2014
Wait a minute, shouldn't the Mistress change into a bimbo also?
Reply
:iconkobi94:
Kobi94 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Perhaps.......
Reply
:iconcosmicstarowner:
CosmicStarOwner Featured By Owner Jan 28, 2014
lol is that in the next part?
Reply
:iconkobi94:
Kobi94 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
All I will say is Perhaps you gotta wait like everybody else.XD
Reply
:iconcosmicstarowner:
CosmicStarOwner Featured By Owner Jan 28, 2014
lol okay
Reply
:iconjeanette9a:
Jeanette9a Featured By Owner Jan 28, 2014
no your not gonna do that, i just know it. -^,^-
Reply
:iconjbgamer:
JBGamer Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist Writer
So, they hypnotized each other. 

Let's be honest--who DIDN'T see this coming? XD
Reply
:iconbladra:
bladra Featured By Owner Jan 28, 2014
i had a hunch that would happen
Reply
:iconwolfinhumanclothing:
Wolfinhumanclothing Featured By Owner Jan 28, 2014
Rarely is failure this funny.
Reply
:iconkobi94:
Kobi94 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:icon98sparkz:
98sparkz Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
LOL WTF XD WELL THAT WORKED OUT WELL DIDN'T IT WELL WORKED ITSELF OUT XD
Reply
:iconterrylovesboobs:
TerrylovesBoobs Featured By Owner Jan 27, 2014
Give everyone even more enormous tits? *crosses fingers* I realise I might be biased.
Reply
:iconsashanekosune:
SashaNekosune Featured By Owner Jan 27, 2014
:iconnicktitsplz::iconsay3plz: TITS!
Reply
:iconterrylovesboobs:
TerrylovesBoobs Featured By Owner Jan 27, 2014
And nasty nipple rings too of course!
Reply
:iconyrpotaku169:
YRPOtaku169 Featured By Owner Jan 27, 2014  Student Writer
She's going to do the logical thing.
And report these two for kidnapping.
Reply
:iconflynnco-industries:
Flynnco-Industries Featured By Owner Jan 27, 2014
Yes. That is absolutely what will happen.
Reply
:iconyrpotaku169:
YRPOtaku169 Featured By Owner Jan 27, 2014  Student Writer
Of course it isn't.
Because going against everyone's expectations and making realistic sense wouldn't be something anyone here is interested in, is it?
Reply
:iconlovealot4444444:
lovealot4444444 Featured By Owner Jan 27, 2014
What?
Reply
:icontoonwatcher:
Toonwatcher Featured By Owner Jan 27, 2014
What do you THINK she's gonna do with that power? :mwahaha:
Reply
:iconsupermatt001:
SuperMatt001 Featured By Owner Jan 27, 2014
I like where this is going 
Reply
:iconother26260:
Other26260 Featured By Owner Jan 27, 2014
Nice work, but if this doesn't end with the Goku bimbo saving the day I will be sorely disappointed... (I'm mostly kidding :))
Reply
:iconcosmicstarowner:
CosmicStarOwner Featured By Owner Jan 27, 2014
Really good twist
Reply
:iconanimal-delos:
animal-delos Featured By Owner Jan 27, 2014   Writer
Oh dear me! This is quite a twist I didn't see coming! I hope that the guy gets turned into a bimbo like he made them!
Reply
:iconflynnco-industries:
Flynnco-Industries Featured By Owner Jan 27, 2014
We can only hope...
Reply
:iconoverlordofnobodies:
overlordofnobodies Featured By Owner Jan 27, 2014
Hahaha!:laughing::lol::laughing:
This was a great twist. I cant wait to see what happens to ever one. I mean with out the MC I dont think the three girls will be all to happy with what happen to there bodys. More so the robot girl. 
Reply
:iconleila-stoat:
leila-stoat Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hmm... I'd put my chips in making everyone a posse of goth sluts. Including herself because she just can't get enough of those juicy melons. :flirty:
Reply
:iconundertaker972:
Undertaker972 Featured By Owner Jan 27, 2014
haha shes awake now, she gets to control them instead
Reply
:iconrhys1010:
Rhys1010 Featured By Owner Jan 27, 2014
I say abuse! Abuse that power!
Reply
:iconflynnco-industries:
Flynnco-Industries Featured By Owner Jan 27, 2014
Love Mistressa's expression in the second panel. And Gabbi... Well, everyone loves Gabbi.
Great work on this. So very much worth every cent!
Reply
:iconkobi94:
Kobi94 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you very glad you like your story.XD
Reply
:iconamanso01:
amanso01 Featured By Owner Jan 27, 2014
And now for something completly diferent XD
Reply
:icondragon-cana-love:
Dragon-Cana-Love Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
=D haha Gabbi has a chance to take control, she's so awesome and cute
Reply
:iconbioyugi:
BioYuGi Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist Writer
Yeah, I don't know if anyone would want to lose those boobs, but damn I love that ass on Gabbi.
Reply
:iconkobi94:
Kobi94 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you!!XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 27, 2014
Image Size
1.3 MB
Resolution
1518×2150
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
51,285 (42 today)
Favourites
581 (who?)
Comments
44
Downloads
318 (1 today)

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-No Derivative Works 3.0 License.
×